Torsdag er en rigtig skidt dag for os alle her i huset. Ungerne er til sport, og jeg arbejder lææænge den dag, så for det meste hvis jeg ikke har rester eller planlægger min uge rigtig godt står den på rugbrød, hvilket jeg "ikke syntes" om!! Jeg vil gerne spise rugbrød hvis det er højtbelagt :0) eller der viiiirkelig er noget lækkert til.
Det er vist heller ingen hemmelighed at vi her i familien godt kan lide at spise fisk, heldigvis for det, og at vi faktisk får det tit. Her ses et billede af den selvhentede tilbehør til torsdagens rugbrød. Den lille bakke øverst til højre er noget laksesalat- hvordan dævlen den er lavet kan jeg ikke rigtig gennemskue, men smagen er fabolous <3
Jeg håber at jeg en dag får fingre i noget der ligner en opskrift.
Alt det som er på den anretning kunne man snildt lave selv- på nær laksesalaten selvf. -
Det kræver lidt forberedelsestid men er du gør-det-selv kvinde/mand så er der jo ingen ben i det :-)



Leave a Reply.