Picture
Først og fremmest TILLYKKE til alle jer skønne mødre derude!

I dagens anledning skulle min mor også have blomster :-) Jeg valgte at bestille en buket hos verdens hyggeligste blomsterbutik.

En dejlig bindingsværksgård, omgivet af skøn have og frodig natur, er rammerne for Boutique Horthensia. Her bliver der lavet de skønneste buketter, med et væld af farver og nogen gange med ting fundet ude i haven/naturen.
Hver gang jeg skal hente en buket, eller en sammenplantning har jeg det som om det er juleaften og jeg skal pakke gaver op!!! Jeg bliver positivt overrasket hver gang!. Jeg husker for 5 år siden, da jeg  skulle bestille mor/barn buket til tvillingemor, der havde fået en pige og en dreng....jeg fik den smukkeste, smukkeste buket ever!! Med en kæmpe lyserød og en blå Hortensia i midten. Den nybagte mor var  meget stolt og glad for den og vi snakker tit om hvor godt den egentlig var lavet.

Billedet nedenunder er af den buket jeg fik af mine børn & deres far. Der er bl.a. Calla&Fresia i- mine yndlingsblomster!!!

Håber I også har haft en skøn dag & er blevet forkælet derude.






Leave a Reply.