SNE

12/23/2012

0 Comments

 
Picture
Det er ingen hemmelighed at jeg er totalt skudt i vinteren og dens sne.
Her i den mørke tid kvikker man op når der kommer et hvid drys, for i kølvandet på sne kommer der som regel frost og solskin :-)

Jeg ved godt at det er noget forfærdentligt skrammel at køre i og det kan faktisk være hammrende farligt hvis man ikke passer på. 

Vi oplevede det selv da vi skulle hente min datter fra arbejdet fordi alt togtrafikken var indstillet. Turen er på små 16 km og det tager normalt i myldertiden en halv times tid. I dag tog det så 2 timer frem og tilbage og visse steder var det SÅ glat at bilen simpelthen skred mod de modkørende - det var helt vildt uhyggeligt og jeg kan ikke huske at have prøvet det i alle de 15år jeg har haft kørekort. Men jeg elsker det alligevel. Og håber så inderligt at jeg engnang kan få råd til at komme på en skiferie, eller en tur til Grønland. God lille





Leave a Reply.